Aquarion EVOL 08

Aquarion EVOL

Best. Gattai. Ever.

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

MY SPIRIT LEVELS ARE AT AN ALL TIME HIGH TOO!

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚…. ( ゚∀゚)アハハ八八ノヽノヽノヽノ \ / \/ \

Aquarion EVOL

( ゚∀゚)アハハ八八ノヽノヽノヽノ \ / \/ \
(fuck yeah that reaction)

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

So awesome even FABULOUS-kun can’t keep up with it.

Aquarion EVOL

AWWWWW YEAAAAAAAAAAAAH!!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Goddamnit ZEN. You are your words of wisdom!

Aquarion EVOL

キタ━━━(゚∀゚)━━━!!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Hell yeah!

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aquarion EVOL

Aw shit, Zessica’s starting to be conscious of Amata-kun.

Aquarion EVOL

Dammit Claire you spoilsport :P

Oh man, this episode’s gattai sure takes the damn cake, even by the standards of Aquarion. I really, REALLY want to see this gattai again. Seriously. Though I think there’s not much hope of that happening… :(

Aquarion EVOL

Man, that body

In the end, this really didn’t turn out to be much of a Zessica-focused episode than I thought, with her only taking the spotlight at the second half. Pretty much the only “development” she had is the sudden lust for flyboy after starring in her own gattai, which feels a little bit tacked on as she’s been only doing the tease on him so far. Would’ve wanted a much more natural transition of her feelings from that “I just want to tease him” to “I really want him..”

Aquarion EVOL

Mmm~ zettai ryouiki

Mikono is still pretty much stuck where she is character-wise. That is, being generally the maiden in distress and providing the show’s quotient of jealousy. Still no mistaking dem legs… but I would really like for her role to be made to something more… substantial soon.

Aquarion EVOL

Meanwhile, Yuuichi Nakamura’s getting called NTR Nakamura for the rest of the season from me. He is… really into these roles isn’t he? Getting typecasted much?

Aquarion EVOL

Oh man, Brownka. Ahh.. Brownka. I have an inkling of what her Element power is… and if I’m right she’s probably one hell of a stalker. I wonder if she cuts deals with Yunoha too? That invisibility is such a nifty little power to have…

Aquarion EVOL

Ooops how did that get here. Oh well delicious angle for that shot, so I’ll just leave it here.

Aquarion EVOL

Man, I can’t wait for next week. Andy-MIX gattai time? WE’RE FUCKING ON MAN.

10 Comments

  1. Lia Said,

    February 20, 2012 @ 11:12 pm

    I don’t know what some were complaining about this episode. Come on! I’m a girl and I cheered like a madwoman when the gattai started laughing even more maniacally. But the big wave of cheers came with the preview. Oh how I’ve been waiting for a Andy X Mix Gattai. To bad Amata has to be in the trio too. He gets to gattai with everyone, the whore :))

  2. zero5889 Said,

    February 21, 2012 @ 12:59 am

    Fuck yeah to the best gattai ever! Amata/Mikono/Zessica threesome FTW!
    So, anyone noticed that Zen is kinda… sparkling this episode? (Must resist making “Seikan Hikou” jokes…)
    And as if a stealth loli and a stripper-fest ain’t enough, next episode looks like it’s MIX’s time to shine – and get deflowered by… er, have a gattai with Andy.

  3. Kaisos Said,

    February 21, 2012 @ 5:22 am

    Finally, MIX next week. I have no idea how she became my favorite.

  4. AozuAkazu Said,

    February 21, 2012 @ 5:35 am

    I have yet to see the episode, but reading this post…man, I couldn’t stop laughing all the way through. When I got to “Ooops how did that get here” I started choking. My sides hurt.

    Can’t wait to see this episode. Also, what do you think of the ED?

  5. Da5id Said,

    February 21, 2012 @ 8:37 am

    I love this show never takes itself seriously and takes full advantage of that.

  6. Silver Said,

    February 21, 2012 @ 12:59 pm

    Shit! This show is killing me! I freaking hate it soooo much because I freaking love it! Mikono is actually my favorite (Zessica is a close second) and yeah I do agree that her role needs to up a bit which I’m sure will happen but it’s taken a bit too long. I do like the fact that it seems Amata and Mikono brings out the best in each other. Amata became strong to help Mikono and Mikono finally found courage to fight along side Amata as well as her brother.

    I do think that if Amata was not embarrassed after the fight, Zessica would probably not be that embarrassed and not as conscious about it. Or… she saw something… lol. And damn! When Amata strips, I too went “HELL YEAH!” just like the girls too haha just because we need all three pilots to strip!

    Fabulous-kun? Hell yeah! Was laughing so hard when he start stripping to be part of the action too! Now Mix is up next with Andy…

  7. Di Gi Kazune Said,

    February 21, 2012 @ 7:16 pm

    Defence is inversely proportional to the amount of armour you wear. ie, less clothes, higher DEF

  8. Chaos2Frozen Said,

    February 21, 2012 @ 10:32 pm

    @Di Gi Kazune

    Eh? Isn’t it the opposite like what they had said in this episode? They sacrificed defense for increased agility and offense.

  9. meganeshounen Said,

    February 21, 2012 @ 11:04 pm

    “Defence is inversely proportional to the amount of armour you wear. ie, less clothes, higher DEF”

    See: more recent JRPGs.

    That or Aquarion (or its pilots) just went Cast Off, gaining a superboost in speed and attack in place of defense (and decency). Also, allmyjawdrops.jpg.

    They’re really dropping those subtle hints for YunohaxAmata, huh? Not that I’m against it, oh no siree…

  10. Benigmatica Said,

    February 22, 2012 @ 2:00 pm

    What “pleasure” and “orgasm” will be hearing when Mix and Andy combined next week? Hmm…

RSS feed for comments on this post