A cat is fine too…

Recently, I just discovered a fine cache of Type-Moon doujins and among them were the original “A cat is fine too..” doujin. I must say, it’s one of the funniest doujin I’ve read and I just wanted to share it with those who haven’t seen or read it before. Shiki is awesome!

Type-Moon

Shiki decides he can’t take it anymore.

Type-Moon

However, he gets cockblocked..

Type-Moon

… and explains the reasons for his fetish in an attempt to solve things peacefully…

Type-Moon

… which doesn’t exactly work well with those three…

Type-Moon

Finally, he’s forced to go tough on them..

Type-Moon

I’ll rock you senseless.

Type-Moon

Saved!

Type-Moon

… or maybe not… orz.

Yep… a cat is fine too.

Rapidshare Link

44 Comments

  1. Danny Said,

    November 22, 2006 @ 4:42 pm

    Lol nice…

  2. ryuuu Said,

    November 22, 2006 @ 4:46 pm

    lol ^-^ amazingly funny

  3. TedFox Said,

    November 22, 2006 @ 5:59 pm

    Haha! This is really good. Is there anywhere to access the rest?

  4. Tsubaki Said,

    November 22, 2006 @ 7:10 pm

    ROFL LOLOLOLOLOL.

  5. Skh Said,

    November 22, 2006 @ 7:12 pm

    Thanks a lot, I was searching for this doujin.

  6. Nekki Said,

    November 22, 2006 @ 7:48 pm

    OMG That was funny LOL

  7. meganeshounen Said,

    November 22, 2006 @ 8:19 pm

    Boy, does that bring back memories… ^_^

  8. abao Said,

    November 22, 2006 @ 8:35 pm

    LOL…that sure was funny ^^

  9. wildarmsheero Said,

    November 22, 2006 @ 10:44 pm

    His thought process is similar to mine.

  10. Xellos-_^ Said,

    November 23, 2006 @ 3:17 am

    I see, so wildarmsheero is into fur.

  11. Os Said,

    November 23, 2006 @ 4:50 am

    Whoa, genius.

  12. Soda Said,

    November 23, 2006 @ 5:46 am

    I never saw the whole story until now, and I must say… now I know why that line got so popular =p And where might the rest of us stumble upon these doujins?

  13. Soda Said,

    November 23, 2006 @ 5:47 am

    Err… curse my blind eyes! I see the rapidshare link now, thanks!

  14. aurabolt Said,

    November 23, 2006 @ 8:39 am

    You should have included the parody translation of it ^^;;

    Here’s the cache of Type-Moon doujins: http://blstorage.manga-sketchbook.org/

  15. wildarmsheero Said,

    November 23, 2006 @ 1:13 pm

    >>Xellos
    Not especially, but it if it came to that point then, well, “a cat is fine, too.”

  16. Adun Said,

    November 24, 2006 @ 6:53 am

    I remember reading that last year at uni. Ah such memories.

  17. kristalyamaki Said,

    November 25, 2006 @ 2:00 am

    Um. Heard about the quote “A Cat Is Fine Too” from some forumer a long time ago. Got to know about the source from some 4-chan Wiki sometime ago. Glad that I can see for myself the whole story by now. XD

  18. Miroku Said,

    November 26, 2006 @ 9:29 am

    LOL! SAVE THE NEKO FOR THE LOVE OF GOD!!!

  19. ABANG BROTHER Said,

    December 3, 2006 @ 2:44 am

    i demand a lawyer! wheres the part of raping?

  20. raziel Said,

    March 1, 2007 @ 11:50 am

    hahahahhahaha inter-species erotica!!!

  21. Non-Cracker Head Said,

    March 7, 2007 @ 11:03 pm

    haha wat a knob! She shud have got it with a real girl not sum kid with
    mosquito bites. tut tut animal/pedofile

  22. Akimoto Said,

    March 22, 2007 @ 7:12 pm

    FInally, we see his true side!

    Take that Nanaya! You can’t beat the REAL Shiki!

  23. galih Said,

    April 19, 2007 @ 9:34 pm

    whoa hoa ho..!

  24. gnomes can`t fly Said,

    May 15, 2007 @ 9:06 am

    where’s the rest?!

  25. Richard C. Mongler Said,

    December 20, 2007 @ 2:17 am

    A

    C
    A
    T

    I
    S

    F
    I
    N
    E

    T
    O
    O
    .
    .
    .

  26. Dio Brando Said,

    March 14, 2008 @ 4:22 pm

    DEATH PERCEPTION = ZA WARUDO!!!

  27. Sigh Said,

    December 15, 2008 @ 12:34 am

    This would be good if the translator used decent grammar and learned how to hyphenate.

  28. Mike Said,

    December 18, 2008 @ 9:44 am

    gaku gaku animal land

    Google it you will be pleased doujin readers

    ∧_∧   ∧_∧    
     (・∀・∩) (∩・∀・)    
     (つ  丿 (   ⊂) 
      ( ヽノ  ヽ/  )
      し(_)   (_)J

  29. Blank Said,

    December 29, 2008 @ 2:04 am

    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………………………..Eeeewww

  30. Renzan Said,

    January 2, 2009 @ 1:11 am

    Thanx alot….
    i search this doujin but never got them….

    A

    C
    A
    T

    I
    S

    F
    I
    N
    E

    T
    O
    O
    .
    .
    .

  31. Anime is just pain weird... - The Edge of Destiny Said,

    January 4, 2009 @ 12:12 pm

    [...] is just pain weird… Kurogane’s Anime Blog A cat is fine too… I have three words… what the fuck? __________________ Some people think I’m heartless. Shows [...]

  32. Dizzy Gear Said,

    January 22, 2009 @ 6:57 pm

    At Sigh:

    The reason it’s probably written like that is probably because he translated almost literally into english. Or he might have been a non-native english speaker, which you find quite a lot with translating doujins. xD

    But I love that phrase.

    A cat is fine too…=3

    I’d so do that too. xD

  33. Tyciol Said,

    June 13, 2009 @ 12:46 pm

    More specific than Type Moon, I believe this is a Doujin of Sekirei…

  34. Tyciol Said,

    June 14, 2009 @ 2:30 am

    Er I just realized that was idiotic, it was Tsukihime…

  35. w850 Said,

    July 4, 2009 @ 12:43 am

    lmao… a cat is fine too ha ha

  36. Canto Said,

    September 5, 2009 @ 5:44 am

    AAAAAAAAAAAAAH!

  37. lol Said,

    December 1, 2009 @ 11:54 pm

    lol wow, when a guys wants to have sex, he wants to have sex… even with a cat

    btw did those 3 other girls acually die? if so booooo they were cute too u no…

  38. fatalist Said,

    February 28, 2010 @ 11:37 pm

    wat the..
    wakakakaka.
    ngakak abis gan gw bacanya…
    gak dapet cewe kucing pun jadi

  39. lolwut Said,

    September 20, 2010 @ 1:06 pm

    what is this from?! o.o

  40. jim Said,

    November 19, 2010 @ 9:56 am

    Disgusting
    and more disgusting is seeing ppl laugh at such a sad creepy disgusting piece of shit

  41. Katie Said,

    January 12, 2011 @ 3:43 am

    KITTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I LOVE KITTIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    XD

  42. Christopher Stark Said,

    March 17, 2011 @ 9:22 pm

    http://danbooru.donmai.us/pool/show/240
    There you go, high quality scanlations of it all without download requirement.

  43. Stonecold Said,

    January 27, 2012 @ 8:41 pm

    A mix of anime, bestiality, lolicon, rape, catgirls, furries, violence… What’s not to like!

    There’s only one thing I can say to this… Desu

  44. Satsu Said,

    April 26, 2012 @ 12:12 pm

    Hooray!!! Viewing this despite being very old.

RSS feed for comments on this post